Traduceti strofele in romana si pt cn poate sa scrie si cum se citeste : C'est demain loundi
la fête à la souris;
C'est demain mardi
la fête à Marie;
Et mercredi?
C'est la fête à Sophie.
C'est demain jeudi
j'e reçois mes amis.

Et vendredi?
C'est la fête à la pluie!
C'est demain samedi
j'achète un chapeau gris
Pour danser dimanche
sur une branche
avec mireille, l'abeille.





2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-21T21:48:05+03:00
Scrii pe translate si apoi apesi pe microfon sa auzi cum se pronunta!
vreau traducerea
partid în mouse-ul;
Mâine este marți
Ziua Mariei;
Și miercuri?
E timpul petrecere pentru Sophie.
Mâine este joi
e I a lua prietenii mei.

Și vineri?
E timpul petrecere în ploaie!
Mâine este sâmbătă
I-am cumpărat o pălărie gri
Dance duminică
pe o ramură
Mireille cu albina.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:01:36+03:00
Maine e luni,Sarbatoarea soricelului;Maine e marti,Aniversarea Mariei;Si miercuri?Este aniversarea Sofiei;Maine e joi,Imi revad prietenii;Si vineri?Sarbatoarea ploii;Maine e sambata,Cumpar o palarie gri;Pentru a dansa duminica pe o ramura,Cu Mireille,albina.