Răspunsuri

2014-10-21T21:42:10+03:00
Fie x pretul unui creion, y pretul unui caiet.
4x+6y=26
2x+y=11 => y=11-2x
inlocuim in prima relatie
4x+6(11-2x)=26
4x+66-12x=26
8x=40
x=5
y=11-2x=11-10=1
x+y=5+1=6
Sper ca te-am ajutat :)
Da,multumesc!
Cu mare placere! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:42:47+03:00
Fie x pretul unui creion, 
y pretul unui caiet.
4x+6y=26
2x+y=11 => y=11-2x
inlocuim in prima relatie
4x+6(11-2x)=26
4x+66-12x=26
8x=40
x=5 lei creionul
4x+6y=26
6y=26-20
6y=6
y=1lei caietul
4 5 4