Răspunsuri

2014-10-21T21:46:24+03:00
  La mamiferele care se deplasează prin salt (de ex. iepurele), segmentele membrelor inferioare sunt dispuse în Z si sunt mai mari decat cele superioare.
Prin tarare se realizeaza datorita dontractiei si relazarii succesive a muschilor

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:46:56+03:00
De ex. prin salt:inaite de a sari iepurele sta in 2 picioare , isi ea avant si cu ajutorul membrelor inferioare se impinge in membrele superioare intise dupa care isi atinge labutele de sol, apoi repeta saritura
Tararea-  a înainta cu greu atingând pământul cu genunchii, cu coatele, cu burta; (despre animale) a înainta prin mișcări specifice, cu trupul lipit de pământ.