Răspunsuri

2014-10-21T21:37:31+03:00
El era viteaz,curajos,puternic,desept,intelept,inteligent imi dai multumesc si 5 stele?

3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:54:34+03:00
Mircea intelege cauzele razboaielor nedrepte: „laurii voiau sa-i smulga de pe fruntea ta de fier”, dar stie in acelasi timp ca el si poporul sau duc un razboi drept, de aparare, patruns fiind de sentimentul dragostei fata de patrie: „eu imi apar saracia si nevoile si neamul...”. In discutia sa cu Baiazid, domnitorul roman exprima puternica sa legatura cu tara, cu natura acesteia, in care are un aliat de nadejde:„Si de-aceea tot ce misca-n tara asta, raul, ramulMi-e prieten numai mie iara tie dusman esteDusmanit vei fi de toate, far-a prinde chiar de veste.”Mircea este profund legat de poporul sau, ale carui aspiratii le reprezinta si de aceea vorbeste in numele intregului popor, opunand dorintei de cucerire a sultanului, dragostea de tara a tuturor romanilor:
1 5 1