Răspunsuri

2014-10-21T21:34:57+03:00
Fizica este poate cea mai importantă știință a naturii deoarece cu ajutorul ei pot fi explicate în principiu orice alte fenomene întâlnite în alte științe ale naturii cum ar fi de exemplu chimia sau biologia. Limitările sunt legate de incapacitatea noastră de a obține suficient de multe date experimentale, în cazul biologiei, ori de incapacitatea (până acum) sistemelor de calcul de a analiza dinamica moleculelor foarte complexe, în cazul chimiei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:35:32+03:00
4 9 25 36 49 64 81 100 144 255 
PAI MULTESTI DE EX 2X2 =4 ESTE PATRAT PERFECT SI ASA FACI CU TOATE
Comentariul a fost şters
mda