Fizica este o ştiinţă a naturii care studiază structura materiei, proprietăţile generale, legile de mişcare, formele de existenţă a materiei, precum şi transformările reciproce ale acestor forme.
imi raspunziii odata ca sa dau cel mai bun raspuns
sczzzzzzzzzzzzz
ma refeream la alexcorena67
uite o definitie simpla si usor de retinut "fizica este stiinta care studiaza corpurile si fenomenele care se produc asupra acestora" pam pam

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:35:56+03:00
Fizica este o ştiinţă a naturii care studiază structura materiei, proprietăţile generale, legile de mişcare, formele de existenţă a materiei, precum şi transformările reciproce ale acestor forme. 
multumesc foarte mlttt
Fizica este poate cea mai importantă știință a naturii deoarece cu ajutorul ei pot fi explicate în principiu orice alte fenomene întâlnite în alte științe ale naturii cum ar fi de exemplu chimia sau biologia. Limitările sunt legate de incapacitatea noastră de a obține suficient de multe date experimentale, în cazul biologiei, ori de incapacitatea (până acum) sistemelor de calcul de a analiza dinamica moleculelor foarte complexe, în cazul chimiei.
2014-10-21T21:41:35+03:00
Fizica este o stiinta a naturii care studiaza:
-fenomene mecanice (bicicleta)
-fenomene electrice (televizorul, calculatorul)
-fenomene optice (oglinda)
-fenomene termice (caldura)
3 5 3