Răspunsuri

2014-10-21T21:25:42+03:00
A pleca; A ajunge sarac, a certa si a economisi

14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T22:04:09+03:00
A-si lua talpasita- a pleca                                                                                    a ajunge la sapa de lemn- a saraci                                                                       a lua la trei pazeste - a certa                                                                                a strans funia la par- a ajunge intr-o situatie dificila
28 4 28