Răspunsuri

2014-10-21T21:14:35+03:00
Istoria este stiinta care studiaza viata oamenilor din trecut pina in prezent
multuu
istoria este mama trecutului si prezentului chiar si viitorul care mereu ne va invata despre stramosii nostri
multumesc gata nu-mi mia trebuieeeeeee
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:15:26+03:00
Istoria este stiinta care se ocupa cu studiul societatii din cele mai vechi timpuri si pana azi sub toate aspectele (economic, social politic si cultural ).
Sper ca te-am ajutat
multumesc
cpl
istoria este mama trecutului si prezentului chiar si viitorul care mereu ne va invata despre stramosii nostr