Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:11:37+03:00
Celula vegetala are perete celular(cea animala nu),nu are centrozomi(cea animala da),vacuolele sunt permanente(la cea animala sunt temporare).
Asemanari: ambele au nucleu,citoplasma,ribozomi,aparat Golgi,mitocondrii,reticuli endoplasmatici,lizozomi
2 5 2
2014-10-21T21:12:17+03:00
Asemanari: dimensiuni reduse, asigura continuarea vietii, pot fi vazute doar cu ajutorul microscopului, ambele au citoplasma si nucleu
Deosebiri: celula vegetala este mai afectata de mediul extern decat cea animala
1 5 1