Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:14:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b = 86  b = 86 - a
consideram b> a
b/a = 3 si rest 2    b = 3a+2
inlocuim
 3a+2= 86 - a
4a = 84
a = 21
b = 86 -21 = 65
verificare
21+65 = 86
65 / 21 = 3 si rest 2
50 4 50
2014-10-21T21:25:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=86
a:b⇒c=3, r=2
a=3b+2,   r<b
3b+2+b=86
4b=86-2
4b=84
b=84:4=21
a=86-21=65
verificare:
65:21=3, rest 2
48 4 48