Răspunsuri

2014-10-21T21:00:04+03:00
Vai ce vie frumoasa aveti in gradina, E vie, am vazut-o in carne si oase. Mi-am gatit un ochi si 2 crenvusti, Ana sa machiat doar pe un ochi, tocul meu a incetat sa mai scrie, Tocul mamei a cedat in momentul dansului.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T21:00:14+03:00
Am cules struguri din vie.
El voia sa vie la noi cat mai curand.
Pacienta este vie dupa operatie.

Ochiul de la aragaz s-a stricat.
Am calcat intr-un chi de apa.
Ma doare un ochi.

Mi s-a rupt un toc de la pantof.
Eu toc ceapa.
Am dat cu capul in tocul usii.
8 4 8