Răspunsuri

2014-10-21T20:27:02+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T20:36:49+03:00
Toamna este un anotimp multiculor , are cele ma frumoase caracteristici la adresa sa . frunzele aurii galbene oranj rare care mai sunt verzi . copacii au ramas cu crengile castaniii goale fara haina verzuie si boogata , toate cimpurile sunt negre si pregatite pentru haina alba a iernii . peste tot vezi copii cu frunze in miini de diferite culori . toamna cel mai colorat anotimp ...
1 5 1