Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-21T20:27:17+03:00
-Oh,tu,norisor frumos!Ai atatea forme...
-Da,stiu!Sunt un norisor special!
-Ai putea sa te faci ca mine?
-Sigur,floricico!Macar atat sa pot face!
-Parca ma vad in oglinda!Multumesc mult,norisorule!
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:29:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- E atat de frig ! Nu mai rezist ! ( floarea )
- Unele plante au nevoie de apa , unele animale si oamenii .. Nu pot sa renunt la asta , doar pentru ca iti este frig. ( norul )
- Dar nu iti cer sa renunti pentur todeauna . Ploua de o zi , fara incetare , as vrea doar putin soare , care sa ma incalzeasca. ( floarea )
- Bine , am sa vorbes cu soarele , este randul lui. ( norul )
- Multumesc , iti raman datoare ! ( floarea )
7 4 7