Ma ajutati si pe mine la un rebus ?? :3
1.Comunicarea scrisa, trimisa prin prosta
2.Obiect distinat sa apere de ploaie sau de soare
3.Apartine lumii intregi;cunoscut in toata lumea
4.Care se afla inauntrul unui obiect , al unei fiinte
5.A da cuiva o recompensa

1.S _ _ _ _ _ _
2.U _ _ _ _ _ _
3._ _N _ _ _ _
4._ _ _E_ _
5. _ _ _ _ _ _T _

Repede, Pls












2

Răspunsuri

2014-10-21T20:24:58+03:00
1 . SCRISOARE
2. UMBRELA
3.
4.
5. RASPLATA 
La 3 si la 4 chiar nu imi dau seama !! Scuze .. cred ca am fost de ajutor !!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:28:21+03:00
1. SCRISOARE
2. UMBRELA
3.MONDIAL
4.INTERN
5.RASPLATA
1 5 1