Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:23:23+03:00
Alb- albus,albit,albicios
om- omenesc, omenos,omeneste, omulet, omenie,omenire
pamant- pamantean,pamantiu,pamantesc,pamanteste
slab- slabire,slabit,slabanog,slabut,slabiciune,slabut
10 4 10
2014-10-21T20:26:47+03:00
Alb:-inalbitor
     -albit
     -albut
     -a se albi
om:-omenesc
      -a se omeni
      -omenire
      -omenie
pamant:-pamantesc
           -pamantean
           -impamantat
           -pamantos
           -reimpamantat
slab:-slabit
       -a slabi
       -slabiciune
       -slabut
       -slabire
4 4 4