Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-26T16:38:18+02:00
9rad2^2=x^2+x^2
81*2=2x^2
x=9    latura cubului
aria cubului=6*l^2=6*9^2=6*81=486
volumul cubului=l^3=9^3=729
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T16:41:31+02:00
A.Dacă diagonala unei feţe a cubului are lungimea  9√2⇒latura=9 cm
Explicaţie: faţa unui cub adică= pătrat iar diagonala în pătrat are o formulă latură√2 .
b. Aria cred că face referire la latura totală care se află astfel:
   Cum am spus mai sus feţele unui cub sunt pătrate. Aria unui pătrat este latură²(la puterea a doua). Şi cum sunt 6 feţe⇒totală este egală cu= 6 ori l²
Ştim că latura cubului este agală cu 9⇒Aria unei feţe este agală cu=l²=9²=81 cm².
Aria totală=6 ori 81=486 cm².
Volumul unui cub= l³(la puterea a treia) latura este 9 cm⇒Volum=9³=729 cm³
Sper că te-am ajutat! :)

stiam toate teoremele numai cea a diagonalei nu o stiam