Răspunsuri

2014-10-21T20:18:29+03:00
Inseamna persoana care a creeat oamenii otti in general si lumea
bnie
scuze 'bine'
si mie
am oferit asa de multe puncte ,pentru ca cred ca nu este o intrebare asa usoara
ai dreaptate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:19:34+03:00
Dumnezeu pentru noi e stapinitorul cerului si al pamintului el a creat tot ce este viu si tot ce e pe fata pamintuilui si noi tot suntem o creatie de dumnezeu.