Este un post de televiziune in care sunt prezentate animalele ,mediul lor de viata si oameni care pleaca in expeditii pentru a afla mai multe despre animale.

Răspunsuri

2014-02-26T16:33:23+02:00
Animal este un program TV care difuzeaza documentare despre viata animalelor libere, cat si cele de la zoo. Ar trebui sa urmarim Animal Planet deoarece ne arata cum traiesc animalele in mediul lor natural, si de aceea trebuie sa protejam mediul inconjurator.
Dupa parearea mea Animal Planet este cel mai bun post TV in domeniul de documentare cu animale
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T16:33:36+02:00
Animal Planet este un program interesant cu subiecte multiple. In principal se prezinta povestile unor animale, habitatul lor natural, modul lor de viata. Animalele sunt de la salbaticiuni ale Asiei pana la cele mai mici vietati. Programul Animal Planet le ofera telespectatorilor informatii variate legate de curiozitatile despre animale, care in ultimele secole, atat oamenii cat si ele s-au apropiat foarte mult.