Răspunsuri

2014-10-21T20:00:31+03:00
 cred ca asa se rezolva nu mai tin minte exact 2x+5=17
x=17-5
x=12:2=6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:00:59+03:00
A). 2x+5=17
2x=17-5
2x=12
x=12:2
x=6
b).3x-1=14
3x=14+1
3x=15
x=15:3
x=5
c). 2(2x+7)-5=22
4x+ 14-5=22
4x = 22-14 +5
4x =13
x=3,25
b) 5x+1(mai mic sau egal) 26
c)2(3x-7)<10
d) 6[(2x+1)(inmultit cu)3_5]+8(mai mic sau egal)356
Pllzzzzzzz
mai ai nevoie de exercitiile alea de mai sus?