Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-21T19:56:43+03:00
Spunem ca un prosus se biodegradeaza daca nu rezista in timp ci se descompune de aceea este important sa folosim foarte putine produse nedegradabile.De ex poti bea apa minerala la sticla de sticla si nu la pet, in plus din sticla are un gust mai bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:57:15+03:00
Descompunerea naturala care nu are nevoie de ajutor !
2 4 2