Răspunsuri

2014-10-21T19:59:15+03:00
Cavalerii sunt niste baieti viteji.
Colegii mei nu sunt drepti fata de o fetita cu probleme.
Intr-o seara Alina a auzit niste voci duioase.
Cavalerii se afla mereu in primejdie.
Andrei m-a privit cu niste ochi galesi.
Bunica imi vorbeste mereu cu blandete
I-a spus de două ori să arunce hârtiile și tot acolo sunt
El nu ia nimic  fără să întrebe.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:00:50+03:00
1. Acesti eroi viteji au fost decorati.
2. Am legat copaceii de niste pari pentru a creste drepti.
3. Femeia isi privea cu duiosie copilul.
4. Simtindu-se in primejdie iepurele a fugit.
5. Se plimbau galesi pe aleile parcului.
6. Cu blandete la mangaiat pe cap.
7. Ia uite cine a venit !
8. Nu i-a venit sa creada ca a pierdut autobuzul.