Va rog traduceti in engleza acest text.va rogg.
Limba engleza pentru mine inseamna o limba cam grea.Dar care fiecare om are nevoie de aceasta limba pentru ca in orce tara te-ai duce daca stii limba ebgleza nu te ratacesti.Limba engleza este o limba folositoare asa ca invatatio.

2

Răspunsuri

2014-10-21T20:03:21+03:00
English for me it means a little grea.Dar language that everyone needs this language in ANY country that you go if you do not know the language ebgleza ratacesti.Limba English is a useful language.
Oricum nu este corect.
English for me it means a little grea.Dar language that everyone needs this language in ANY country that you go if you do not know the language ebgleza ratacesti.Limba English is a useful language so invatatio
Oare de ce toti folositi Google Translate , nu mintea voastra ?
Mia fost lene sa trradiuc :]]
Vai :>
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T20:24:51+03:00
For me, the English language is a hard language.But every human needs that language because in any country you go, if you know the English language you not get lost. The English language is a useful language so learn it.
Nu a fost chiar asa de greu. :)
Eu fac engleza de la gradinita.
tRADUMI TE ROG SI ACESTA

Sezonul meu preferat este vara.Pentru ca vara se coc fructele,legumele.Vara este cald si nu e nevoie sa umbli imbracat.Te mai duci la iaz si te scalzi si te mai duci si la tabara.De aceea vara este anotimpul meu preferat.
Stai.
My favorite season is Summer.Because in Summer the fruits and vegetables are ripen.In Summer is hot and there is no need to walk dressed.You still go to the pond and you bathe and you still go to the camp.This is the reason why Summer is my favorite season. (Unele cuvinte nu le-am stiut , asa ca le-am cautat pe Google Translate :( )