Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:45:00+03:00
Teama-frica
vesel-hazliu
urias-gigant
a linisti- a calma
galagie-zgomot

11 3 11
acolo linga raspunsul peste un timp sau chiar acum apare MARCHEAZA CEL MAI BUN RASPUNS
mersyyyyyyy
Gata ,stiu ,te-am marchat cel mai bun
cu placere si iti multumesc si eu scumpo
:D
2014-10-21T19:46:00+03:00
Teama frica,,,vesel bucuros,,,,,,,urias mare,,,,,,,,,a linisti a calma,,,,,,,,,,galagie zarva,,,,,,tiam zis