Răspunsuri

2014-10-21T19:40:04+03:00
Prin convenctie la lichide prin conductie la solide si atrea nu mai stiu

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:41:51+03:00
Propagarea prin:
- conductie(reprezinta transmiterea caldurii prin corpurile solide din aproape in aproape, fara transfer de substante)
-convectie(reprezinta transmiterea caldurii in mediile lichide si gazoase din aproape in aproape, cu transfer de substante)
-radiatie(reprezinta transmiterea caldurii de catre orice corp incalzit)
4 5 4