Răspunsuri

2014-10-21T19:34:01+03:00
Om înseamnă a fi ființa ce are drepturi și obligațuini ce trebuie respectate
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-21T19:36:25+03:00
A fi om inseamna a-ti folosi ratiunea(nu instinctul,cum fac animalele),a-ti trece cugetraile prin filtrul gandirii si a fi capabil de a-ti exprima emotiile.
A fi om inseamna sa fi tigan,turc,indian,etc,