Ajutati-ma va rog,alcatuiti enunturi cu urmatoarele omononime:cap,banca,cupa,casa.









2
Eu am opservat ca capul unui peste este mic.
Banca mea este mare.
Echipa noastra a castigat o cupa
Casa voastra este o vila
ioana are o coronita pe cap.Capul familiei este tata.Andre sta pe o banca in parc.Mama a scos bani de la banca.Fratele meu a castigat cupa la fotbal.Eu am mancat o cupa de inghetata.Andrei are o casa mareeu am bagat bani in casa de la magazin.
si casa de la magazin inseamna un loc unde se tin bani nu o casa construita...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:22:49+03:00
Am dureri insuportabile de cap.Capul echipei e Elena. Banca a intreprins legi noi.Eu stau in prima banca. Cupa ia revenit echipei ,, steaua,, Cupa cu vin a servit-o printul Mihai. Casa este singurul loc unde te simti bine, Am fost la casa si mi-a spus ca pauza dureaza de la 12 pina la 13.
2014-10-21T19:24:23+03:00
In general barbatul este capul familiei.
Alina s-a asejat pe o banca proaspat vopsita.
Cupa excavatorului este mare.
Smiley a semnat un contract cu casa de discuri din Milano.