1.Media aritmetica a trei numere este 74.Calculati suma numerelor.
2.Ana are la engleza notele 7 si 10.Ce nota trb, sa mai ia Ana ptr. a avea la limba engleza media 9 fara rotunjire?
3.Media aritmetica a 3 nr. este 77.Primele doua numere sunt 41 si 126.Calculati cel de-al treilea nr.
Multumesc anticipat :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:09:17+03:00
A) (a+b+c)/3=74
a+b+c=74•3=222

b)10. (10+10+7)/3=9

c)(a+b+c)/3=77
a+b+c=231
41+126+c=231=>c=64
2 5 2
2014-10-21T19:15:07+03:00
2. ma=7+10+10:3 
   ma=27:3
  ma=9

Comentariul a fost şters
n-ai pt ce :)
Comentariul a fost şters