Răspunsuri

2014-10-21T19:04:47+03:00
A uitat foaia in baie.
e un semn mare de carte.
pe masa e o carte groasa.
lucrarea lui e proasta.
ei i-a fost rau.
   cel mai bun?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:12:33+03:00
Am o cadă nouă în baie./ Trebuie să-i facă baie( să-l spele) copilului ./ Îi place baia de soare ( să se bronzeze), de aceea merge la plajă./ Ai carte,( învățătură) ai parte. / Cartea e de la bibliotecă. / Ghiceste în carte de tarot / Mizează totul pe o carte ( riscă ) / Masa e la bucătărie./ Am luat masa de prânz în oraș / Am organizat o masă ( petrecere) în familie. E cam prost ( nu-l duce mintea, înapoiat),/Îi merge prost ( are ghinion),/ Stă prost cu banii ( nu are resurse financiare),/ E un om rău ( nemilos ),/ E rău că s-a întâmplat așa ( e regretabil ),/Îmi pare rău ( regret).
52 4 52