Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T19:01:21+03:00
-Mama,mama
-Da , dragul meu
-Am scapat cartea in noroi
-Dragul meu,sa nu te mai duci niciodata afara cu cartile, sa stai in casa si sa inveti.Maine am sa iti dau bani sa iti cumperi alta carte.
-Multumesc,mama
7 4 7
2014-10-21T19:03:24+03:00
-Mama iarta-ma dar din greseala am patat cartea de cerneala. -Dar cum asa dragul mamei? -Nu am neglijat cerneala solubila si am lovito cu cotul.Iartama mami si te rog ajutama sa-mi indrept greseal. - Desigur te voi ajuta .Si team iertat.Acum adumi cirpa speciala pentru cerneal,dar daca nu se va sterge vom cumpara alta.Dar deja sa fii mai grijuliu fata de lucrurile tale.Bine? --Desigur mami nu se va mai repeta iti multumesc mult
5 5 5