Mama doreste sa cumpere cate o pereche de schiuri pentru cei doi copii ai ei.Observa ca banii ii ajung sa cumpere o pereche de schiuri si ii mai raman 284lei,iar pentru a cumpara doua perechi i-ar mai trebui 369 lei.Cat costa o pereche de schiuri?Cati bani are mama?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:33:07+03:00
1)Cat costa o pereche de schiuri?
284+369=653
2)Cati banii avea mama?
653+284=937
1)CAT costa o pereche de schiuri? 284+369=653 2)cati banii avea mama? 653+284=937
tot acolo la mine e un text scurt de 3 propozitii care cere sa caut verbele si sa le analizez
da ma pricep la asta
akuma te ajut
ok ms
2014-10-21T18:52:48+03:00