La o florarie s-au adus 435 de trandafiri albi si rosii. Trandafiri rosii sunt cu 24 mai multi decat jumatate din numarul trandafirilor albi. Cati trandafiri s-au adus de fiecare culoare ???

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T15:27:17+02:00
A |____a_|____a__|
r  |___a__|.24..|

3a+24=435
3a=435-24
3a=411
a=411:3
a=137

deci un segment=137
albi=137*2
albi=274
rosii=137+24
rosii=161

E usor.. albi 272, rosii 161
daca e asa usor de ce ai gresit?
272+161 cat fac?
scz :D 274
oricum, multumim pentru incercare si pentru raspuns
2014-02-26T15:30:08+02:00
|----|----|t.albi
|----|+24 t. rosii 
435-24=411    411:3=137 un sg
137x2=274 t.albi
137+24=161 trosii
1 5 1