Răspunsuri

2014-10-21T18:27:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Exista o formula pt suma
2014*2015:2=1007*2015
apoi imparti la 2015
1007*2015/2015=1007
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:28:32+03:00