Răspunsuri

2014-10-21T18:27:41+03:00
 ASEMANARILE INTRE DELFIN SI BROASCA  SUNT AMNDOI STIU SA INOATE . DEOSEBIRILE SUNT  DELFINUL ARE    INOTATOARE IAR BROASA ARE    PICIOARE.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:28:41+03:00
Deosebiri -broasca are  picioare,iar delfinul innotatoare,broasca sta pe sol ,iar delfinul in apa
Asemanari -amandoua inoata,amandoua ies la suprafata pentru a lua aer
8 4 8