Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:24:53+03:00
Eu stau langa foc.
Stand langa foc el vorbeste cu mine.
Primavara natura se trezeste la viata.
Primavara este o printesa.
Am pus capul pe umarul mamei.
Afara este o ploaie naprasnica.
Ploaia este lacrima cerului.
Andrei plange.
Pansul este strigatul sufletului.
Afara tuna.
Tunetul ii loveste pe cei rai.

2 5 2
2014-10-21T18:33:13+03:00
 Acel foc sa extins pe o portiune de paman!  (sens propriu de baza)  El ti-a aprins un foc in inima ! (sens propriu secundar) Tu esti cu foc! (sens propriu figurat)!