Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:24:15+03:00
Bunica mea are 40 de rate . Veronica are 6 rate , iar tanti Rodica are de 3 ori mai multe rate decat Veronica . Cu cate rate are mai multe bunica mea decat tanti Rodica ? R: 40 rate - 3x6 rate = 40-18 = 22 rate are mai multe 
1 5 1
2014-10-21T18:25:03+03:00
Din 40 de ciocolate pe care le avea un magazin, intr-o zi 3 clienti au cumparat fiecare cate 6 ciocolate. 
Cate ciocolate au ramas in magazin ?

Rezolvare:

40 - 3 × 6 = 40 - 18 = 22 ciocolate.