Răspunsuri

2014-10-21T18:21:38+03:00
AZI E O ZII INSORITA !!!!!!!!!!!                                                                            AUTOBUZUL  SCOLII PLEACA.                                                                                                                                                                                                 RATA  INOATA REPEDE                                                                                  RINOCERULUI I PLACE APA.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T18:23:14+03:00
Elena este educatoare.
Marian mananca mancare.
ms
ms
ca mi-ai dat ca cel mai inteligent raspuns
cu placere
:)