exemplu nr 123 456
este nr par(are la sfarsit 6)
aa ms
cu placere
Daca numarul este 123456 atunci este par deaoarece ultima cifra face parte din ordinul cifrelor 0,2,4,6,8 care daca se afla la sfarsitul unui numar fac acel numar par

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:58:18+03:00
Dupa ultima cifra
daca ultima cifra este 0,2,4,6,8 atunci este un nr par
daca nu este impar

2014-10-21T17:58:20+03:00
Imparte numarul la 2 trebuie sa obtii cifra rotunda