Răspunsuri

2014-10-21T17:51:01+03:00

Metafora este o figura de stil prin care se trece de la sensul obijnuit al unui cuvant la alt sens, prin intermediul unei comparatii subantelese. 
4 1 4
Cel mai inteligent răspuns!
  • xaa
  • Începător
2014-10-21T17:54:38+03:00
Metafora exprima o semnificatie noua,insolita a unui obiect,pe baza unei comparatii subintelese;este figura de stil cu cea mai mare forta plastica,considerata simbolul poeziei. Ex:Soarele,lacrima Domnului,
                 Cade in marile somnului,
                  Vibrau scantei de vis etc..

Negurile plutesc este o metafora
Metafora este o figura de stil prin care se trece de la sensul obijnuit al unui cuvant la alt sens, prin intermediul unei comparatii subantelese
cred ca negurile plutesc este o personificare :/
Mersi!
cu placere! ^_^