Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:48:39+03:00
Bine-El a facut un bine. cuvantul bine este substantv
este corect
Subiectul raspunde la intrebarea cine? iar substantivul se numara ex. o floare doua flori.. o carte doua cati..
sunt bune ambele propozitii
in fine :D
Binele este folositor
  • cfg
  • Începător
2014-10-21T17:48:56+03:00
In basme,binele invinge intotdeauna raul.

Subiectul e exprimat prin subst....
e buna propozitia ma,nu-ti fa griji
Eu le pun pe aman2 propozitii :d
ok :)
Binele imi place. sau Un bine....