Persoana care se ocupa de ingrijirea prisacii si cresterea albinelor(pentru a obtine de la ele miere si ceara)
persoana care paste si ingrijeste oile;
persoana specializata in cultivarea vitei-de-vie;
persoana specializata in tabacitul pielilor.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:49:11+03:00
Apicultor , pastor :-? , viticultor ( oare ? ) 

6 4 6
2014-10-21T17:50:16+03:00
Prisăcar/apicultor,cioban,viticultor,tăbăcar
11 4 11