Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:40:14+03:00
Pai daca incepe cu o silaba accentuata este trohaic , iar neaccentuate iambic . 

1 5 1
2014-10-21T17:50:24+03:00
Vezi care sibaba este accentuata din fiecare cuvânt din primul vers ritmul trohaic daca prima silaba este accentuată ,ritmul iambic daca prima silabă neaccentuata iar a doua accentuata si amfibrahic daca silaba din mijloc este accentuată