Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:42:11+03:00
45643 : 65 = 702,2
5432112 : 7878 = 698,5
345656 : 0,(98787) = 349900,2
1 5 1
2014-10-21T17:47:53+03:00
45643/65=702,2                                                                                                            5432112/7878=689,5293221629855               
ai folosit calculatorul? numai el da atatea cifre dupa virgula :))