1)Identificati cuvintele obtinute prin derivare,compunere si conversiune:
"....Cautam in copilarie marginile ploii
Dar intodeauna ploaia-nceta inainte
De a-i descoperi hotarul
Si reincepea inainte
De a sti pana unde-i seninul"

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:41:07+03:00
Copilarie -derivare cu suf. lexical 
ploaia-nceata compunere alaturare cu cratima
reincepea derivare cu pref re
de a compunere alaturare fara cratima
si cam atat

13 3 13
sper ca team ajutat :*
nu e tocmai cea mai buna exprimare,dar continutul e bun :))
eu asa stiu
2014-10-21T18:22:04+03:00
Copilarie-derivare
ploaia-nceata -compunere
seninul-conversiune
reincepea-derivare