Răspunsuri

2014-10-21T17:36:18+03:00
De ce nu te uiti la sfarsit?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:52:02+03:00
Un numar scris 1/x la puterea n este egal cu x la puterea -n
(1/125)²=(1/5³)²=(5⁻³)²=5⁻⁶
(5⁸)⁶=5⁸*⁶=5⁴⁸
1/5⁴=5⁻⁴
(1/25)⁵=(1/5²)⁵=(5⁻²)⁵=5⁻¹⁰
625⁴=(5⁴)⁴=5⁴*⁴=5¹⁶
a=[(5⁻⁶·(ori)5⁴⁸:5⁻⁴)*(ori) 5⁻¹⁰]:(5¹⁶*(ori)5²)
cand ai aceeasi baza si inmultire/impartire  aduni/scazi exponentii
a=(5⁻⁶⁺⁴⁸⁺⁴⁻¹⁰):5¹⁶⁺²
a=5³⁶⁻¹⁸
a=5¹⁸

81⁵=(3⁴)⁵=3²⁰
[(-3)⁴]¹=3⁴(- la putere para/impara este +/-)
9⁶=(3²)⁶=3¹²
27⁴=(3³)⁴=3¹²
b=(3²⁰*(ori)3⁴:3¹²)*(ori)3¹²
b=3²⁰⁺⁴⁻¹² *(ori)3¹²
b=3²⁴

1 5 1