Ajutati-ma va rog!!! Gaseste perechide numere astfel incat:
a x b egal15 a x b egal 25 a x b egal 20 a x b egal 20 a x b egal 45 a x b egal 50 a x b egal 5 a x b egal 40 . Va rog raspundetii :(((

2

Răspunsuri

2014-10-21T17:38:49+03:00
3*5 =15
5*5=25
4*5=20
9*5=4
10*5=50
1*5=5
8*5=40
103,201, 139, 200
LA PUNCTUL B E PLUS SAU MINUS?
AM CALCULAT CU PLUS
Nu zice nmc
117 DACA E CU MINUS
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:41:03+03:00
3X5 =15
5X5=25
4X5=20
9X5=4
10X5=50
1X5=5
8X5=40
Te asigur ca acestea sunt raspunsurile corecte!
Sper ca ti-am fost de folos!!

Ma mai ajutila cv te rog frumos????
desigur
Ms mult :*