Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:38:17+03:00
Danut a coborat treptele pridvorului,trist.Se ducea in livada.
Monica alearga dupa el.Acesteia ii parea rau ca pleaca prietenul ei.Danut ii spuse sa il lase in pace.
Toamna imprastia arome dulci si amarui.Soarele nu mai ardea.Vantul adia pe miriste si in gradini.Fetita se ascunse-se dupa trunchiul copacului.Era un mar domnesc.Danut statea pe banca de sub nuc.Soarele batea spre el.Cadeau nuci si frunze.Pasarile pleaca cand vine  toamna.Danut se gandea cat de repede a trecut vacanta.
Manica venea cu pelerina baiatului,pentru a o pune pe umerii lui sa nu-i fie frig,insa Danut nu a acceptat-o.
sper ca ti am fost de folos...bafta...si nu uita cel mai bun :))))
o scrii
??
ok dar sa fii atent sa vii repede sa nu raspunda altcineva
bn
gta
2014-10-21T17:53:18+03:00
In acest fragment autorul descrie tristetea unui baietel pe nume Danut.                     Acesta era suparat ptr ca urma sa plece la scoala la Bucuresti, departe de casa si de cei dragi. Danut a plecat in livada urmat de prietena lui Monica.                        Vrand sa fie singur i-a cerut acesteia sa plece , si s-a asezat pe banca sub un nuc. In jur toamna se instalase; frunzele aramii cadeau  fosnind, soarele era palid , pasarile plecau....                                                                                                  Cand s-a oprit din ganduri Danut , Monica care ramasese ascunsa in spatele copacului , s-a asezat pe banca langa el si i-a pus o pelerina pe umeri.  Surprins Danut a intrebat-o de ce a facut acest gest , iar ea i-a raspuns ca nu vroia ca el sa  raceasca.               
1 5 1