Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:24:26+03:00
PARONIMELE sunt cuvinte cu formă aproape identică (uneori diferă un singur  sunet) şi cu sensuri diferite.   Pronumele este o parte de vorbire. Fiecare om are un nume şi  un prenume. Complementul este de mai multe feluri. Ei i-am făcut un compliment3. OMONIMELE sunt cuvinte cu formă identică şi acelaşi corp  fonetic, dar cu înţeles total diferit:   Barca pluteşte pe lac.   Am dat cu lac pe unghii.   Eu am o rochie nouă.   El a luat nota nouă la  istorie. 

1 5 1
2014-10-21T17:25:39+03:00
Omonime - ex. toc de usa,toc de pantof, toc de ochelari

Paronime - ex. arbitral,arbitrar,

Cred ca prin exemple ai inteles - omon. cuvinte care se scriu identic dar au inteles diferit, iar paronimele sunt cuvinte scrise aprox. identic ,iar continutul lor este diferit.