Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:22:34+03:00
Sfantul Apostol Andrei, primul chemat dintre Apostoli, frate al Sfantului Apostol Petru (Simon), era un pescar originar din Betsaida Galileii. Initial, a fost ucenic al Sfantului Ioan Botezatorul. Dupa primirea Sfantului Duh, a propovaduit pe Hristos in Bitinia si in toate partile de pe langa Marea Neagra, in Cherson si in Rusia. Apoi, propovaduind in Scitia cea Mare, Scitia Mica (Dobrogea), in Sinopi si in Miotia, s-a intors in Tracia si ajungand in Pelopones, a primit moarte muceniceasa in Patras, fiind rastignit pe o cruce in forma de X (crucea sfantului Andrei).Este praznuit pe 30 noiembrie.
2 5 2
2014-10-21T17:28:16+03:00

Petru

Numele sau a fost initial Simon

A fost un pescar din Betsaida

Unul din primii discipoli ai lui Iisus

Este sarbatorit la 29 iunie(a fost ucis in anul 67 d.Hr.,ziua in care este sarbatorit)

A fost ucis cu capul in jos,la cererea sa pentru a se deosebi de modul rastignirii lui Iisus

2 3 2