Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-21T17:21:32+03:00
Marunt-radacina;ica -sufix sau ic-sufix si a desinenta
chelie-chel-radacina;ie-sufix
sti-radacina;ut sufix;ne-prefix
furnica - radacina;r-sufix
2014-10-21T17:22:02+03:00
Maruntica - s-a format cu radacina "marunt" si sufixul " ica " 
chelie - s-a format cu radacina " chel " si sufixul " ie " 
nestiut - s-a format cu radacina "sti", prefixul " ne " si sufixul " ut "
furnicar - s-a format cu radacina " furnica " si sufixul " r "