La un depozit s-au adus 900 kg . mere . In prima zi s-a vandut 1 supra 2 din intreaga cantitate . In a doua zi s-a vandut 1 supra 3 din cantitatea ramasa .
Cate kilograme de mere au mai ramas pentru a treia zi ?

2
ai mess ?
eu am, dar nu il folosesc
aha
ma mai poti ajuta si la romana ?
vezi ca oricum am sa o sa scriu

Răspunsuri

2014-02-26T14:36:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Total 900
z1: 900-900*1/2=Z1
z2: Z1-1Z1/3=Z2
z3: restul

z1: 900-900*1/2=Z1
900-900/2=
900-450=450 in ziua 1 s-au vantut 450

z2: Z1-1Z1/2=Z2
450-450/3=450-150=300

z3=900-(450+300)=
=900-750
=150
===================================
1. Cat s-au vandut in prima zi?
 900-900*1:2=
900-900:2=
900-450=450 

2. Cat a mai ramas dupa a doua zi?
900-450=450

3. Cat s-a vandut in a doua zi?
450-450:3=
450-150=
300

3. Cat a mai ramas?
900-(450+300)=
=900-750
=150
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T14:39:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cate kg mere s-au vandut in prima zi?
 \frac{1}{2} din 900=(1x900):2=900:2=450(kg)
Cate kg au mai ramas pentru a doua zi?
900-450=450
Cate kg s-au vandut in a doua zi?
 \frac{1}{3} din 450=(1x450):3=450:3=150(kg)
Cate kg au ramas pentru a treia zi?
450-150=300(kg)

38 4 38
Cu placere.Pentru mine astea sunt usoare :D.
in ce clasa esti ?
A 5-a.
deaceea sunt usoare eu doar in a 4 a
Da :)).Lasa ca o sa cresti.